All about today!

 
Några godbitar från dagen 
 
* Ett citat som verkligen är sant! Frågan om vad man har för hobbys som mamma? Eller intressen? Jag fick faktiskt den frågan av en äldre vän eller hon frågade vad jag gör om dagarna då jag inte jobbar (kan poängtera hon har ingen barn och lever för att jobba) och det enda jag fick fram var: "Ja, alltså, jag har två småbarn..." Stunder under dagen som att ex hinna äta lunch, gå på toaletten och typ slippa torka sig i farten eller LYX att få se ett avsnitt av sin favoritserie - det är liksom mina hobbys idag! Så det här citatet kände jag träffa rätt i prick. Många av er kanske känner igen sej?
 
* Kladdkaka från Frödinge/IKEA. Jag älskar att kolla in Ikea markets var jag än är men tycker just nu att dem är lite tråkiga i Turkiet, tänkte Ankara hade nåt skoj eller nytt men det var lika dem i Istanbul, men kom hem med en kladdkaka som vi festar på idag. Farmor har diabetes och ska ju inte äta en massa gotta men hon tog en bit och tyckte om det. Farfar tog en bit också men han är inte stor i maten, åt väl upp resten själv! 
 
* Farmor har stickat! Sjukt fina koftor och små cardyuggs till Lara ♥ Jag skickade ett exempel på en kofta från H&M till henne och detta blev resultatet. Jag gillar rosa koftan & sockarna massa så hon ska sticka en grå till Eidan med huva också! 
 
* Min lilla Lara.  Lilla Malin kallar dem henne här borta och hon är sjukt likt mej när jag var liten! Riktigt fina blå ögon har båda våra kottar fått! Även om G har blågröna ögon och blond som liten trodde jag att våra barn skulle få lite mer av honom än mej för det mörkare brukar vara dominant men tydligen inte. 
 
Ja, inte mycket har hänt idag. Svärisarna sov 3 timmar på dagen trots barnen som härjade och lite har vi gått på väggarna här hemma men imorgon nåste vi ut med vagnen en sväng känner jag, den följde med till Bursa idag den! 
 
Jennica

Så söt hon är😍
Blev lite full i skratt när du skrev om alla stickade kläder du fått igenom åren.... Själv så fortsätter kassarna å rulla in varje gång vi besöker Turkiet😅 Men dock mindre till mig tack å lov å mer till grabben.
Tack för en jättefin blogg!!!

Svar: Ja, jag är nog inte ensam om att ha det så kan jg tänka mig! Men nu gör jag "beställningar" istället och då blir det lite som jag gillar det! Nu ska farmor skicka varma raggsockar till oss alla inkl min mamma! :)
Volleybollfrun