Vår Julafton!

 
 
Fantastiska julafton! 
 
Mest älskade dagen på året & vi hade det SÅ mysigt & bra! Alldeles lagomt av allt. Jag firade tillsammans med mina barn, min mamma, min lillasyster, min storebror, hans sambo Jenny & deras lilla son August på 1 månad. Min bror m. familj åt hos Jennys föräldrar & vi åt hos oss så sågs vi efter det & öppnade paket & träffade tomten. Vi såg som vanligt Kalle Anka, åt jättegod julmat (och jag & mamma tog hela 3 snaps & skålade med, hihi!) och sen kom den roliga tomten (min bror) och Eidan & Lara var så nyfikna på honom, Eidan hjälpte tomten att dela ut paket och höll ställningarna under kvällen, vi gör så i vår familj också att vi öppnar ett paket i taget så alla får se vad alla får, jag & barnen fick så himla fina paket av alla! Jag ska visa er allteftersom! :)
Sen blev det lite gröt (ris a la malta) & julfilm till kvällen i pjamaser & lite julskype med pappan som var på jobbresa i Tyskland - Nöjda & glada!
 
Emilie

Fantastisk bild på er! God Jul!

Anonym

Bra idé att att öppna så alla hänger med på vad de får och så att inget kommer bort