FINFRUKOST ♥

 
Fin fredagsfrukost ♥ 
 
Såhär ser der inte ut varje morgon här, men idag lyxade och fixade vi till det llite extra vid frukostbordet. Invigde mina loppisfynd (deblå muggarna) som passade så fint med guldbesticken! Och tog fram mammas finmarmelader från skåpet. Lite härlig frukt hade vi också hemma, något som barnen älskar men som jag glömmer att ta fram. Speciellt här i Sverige, hemma åker vattenmelonen fram oftare!
Lara åt flera vattenmeloner och apelsinklyftor så vid hennes stol ser det ut som andra världskriget typ. Hela blöjan var fylld av melon!
Så har vi skypat med pappa G som kommer om några dagar, som vi LÄNGTAR! Vi kommer direkt åka på en liten minisemester ihop så jag och barnen ska träffa G i Sthlm tillsammns med min pappa (barnens morfar) och så ska vi senare ut på en liten tågresa neröver, ska bli så mysigt! 
 
Anonym

Alltså allt du fotar skulle passa i ett tidnings magasin såå fint😊

Svar: Men åh tack så mycket, nu blev jag så glad! Jag gillar att fota och styla till bilderna lite så jätteglad blir när jag får höra det :D
Volleybollfrun