Bye Bye Playdate!

 
Mammaträff idag! Så härligt att vara ute med dom, så de kan härja fritt i jord, vatten och springa tills energin kan ta slut. Att leka inne tycker jag inte är någon höjdare. Supermysig eftermiddag på Didems sitesis gräsmatta. Alla tog med sej nått, jag bjöd på ananas! Eidan hade skitkul och det var kramkalas mest hela tiden, helst då med Mira. Men jag förstår han. Skulle jag också vara 2 år och pojk skulle jag också bli förtjust i Mira. Sen böt Eidan gäng och ville hänga och skoja med de stora grabbarna som typ lekte "Under hökens vingar" eller nått annat liknande. De fick han också. (Bilden) Han tryckte sig in där på nåt smidigt sätt. Få leka med stora grabbar är Eidans grej! Lara då? Ja, alltså, hon har inte vart på sitt bästa humör idag alltså så låt inga söta bilder luta er. Missnöjd mestadels och ingenting dög. Det enda hon var intresserad av idag var MAT! Ja, inte min mat utan den maten vi åt. Så hon fick i sej både banan och potatismos ikväll. Helt galen blick har hon. Jag tänker, mat nästa ja! Får se om hon ratat att amma helt då eller vad är hennes plan! 
Vi sa byebye till Didem som drar med barnen till Skottland på fredag och stannar enda till augusti och Sarah som åker hem till USA en sväng!
Och yes, Adidas Firebirds tracksuit på båda ungarna idag! Så fina. 
X
Birgitta S

Vilken härlig dag du och barnen haft minns när mina var små och man träffades hemma hos någon (ganska ofta vädret är emot oss) eller när det var utomhusväder och alla njöt och rasade runt. Njut av det ! nu när de är stora och jag tänker tillbaks och ser bilder så ser jag hur härligt vi hade det men just då var jag ibland trött än tröttast ibland. Roligt att hon är nyfiken på alla mat.
Hälsningar Birgitta S