Mano For Kids!

 
 Jag har en turkisk kompis som gör helt fantastiska barnkläder! Ni som var på Eidans kalas så var hon med där, Aylin - Kuzeys mamma) I bästa mjukaste organiska bomull och jag älskar hur mjuka och sköna plaggen är. Man känner sån extrem skillnad tycker jag. Hon har mest fokuserat på söta små baggybyxor i haremstil, mockasiner, mössor, scarfs, hårband, regnskydd till vagnen och filtar. Jag älskar att sätta på Eidan dem här kläderna för de är samtidigt som de är extremt coola så är de extremt bekväma för honom. (Han har de svart/vita bl a) Självklart ska lillesyrran få sej en beställning också på allt detta ovan som jag satt ihop i ett litet kollage. Svala men varma mössor som andas (passar perfekt till en Istanbulvinter) mockasinerna som får funka som utomhussko då hon kommer vara för liten för skor, och små härliga hårband och scarfs är ju bara så fint, men samtidigt skönt på henne, speciellt då tänderna sen kommer komma och dreggla är ett faktum. Man kan beställa på hennes hemsida som är jätteenkel och smidig - www.manoforkids.com och ska det skickas inom Turkiet och man beställer för över 100 TL så är frakten gratis! Bara fråga om ni undrar nått!
 
 
 
Manoforkids - barnkläder - barnshopping