KONTROLLEN

 
Godkväll på er ♥
 
Såhär såg jag ut precis innan vi drog till min doktor idag! Sjuksköterskorna tyckte jag var så rosa & snygg idag så jag måste ju sett ut som sju svåra år alla andra gånger jag varit där. Det är lite konstigt men jag har fått mycket mer energi nu på slutet och känner mej t o m lite snygg vissa dagar. Och att vågen visade nu att jag gått upp exakt +5 kg från starten av min graviditet tills nu vecka 40 måste jag erkänna inte känns dumt heller! Min doktor säger "bravo!" och klappar händerna. Det måste vara mycket psykiskt som det sitter i, att jag nu vet att det är över snart och att hon är här när som helst. 
 
Lilltjejen i magen har det verkligen bra och verkar inte vara på väg ut än. Men så som jag trodde pratade vi lite om "sista dagen & igångsättning" och det verkar som min doktor lika mycket som mig vill att det ska starta naturligt så hon sa att vi kan även vänta en bit i vecka 42 om det skulle bli aktuellt och det tyckte jag var skönt att höra! bebisen växer och verkar inte lägga på sig jättemycket mera nu, det var ett tag för 1-2 månader sen hon drog iväg i en väldans fart men nu chillar hon lite och enligt beräkningarna är hon ca. 53 cm lång/3300 kg.