Första advent

 
Idag har det varit första advent och jag & barnen vaknade själva idag då G åkte iväg tidigt imorse på en jobbgrej i en annan stad, syrran tar gärna sovmornar så då har jag & E lite egentid och tog en dusch och långfrukost ihop, sen brukar hon vakna och vilja vara med! Minst sagt!
 
 
Fick lite panik imorse då kaffet var slut! Får inte hända. Speciellt inte då jag var hemma självmed båda barnen och fått sova halvdåligt natten innan, men jag hittade en nödlösning och mixade i stavmixern ett gäng kaffebönor vi hade hemma, inte samma men fick duga.
 
 
Skrållan fick också ta ett söndagsbad idag och GUD vad hon älskar det! 
 
 
Tre veckor gammal är hon idag, sötaste prinsessan!
 
Vid lunch tog vi oss ut på en promenad vid havet och Eidan fick köpa sin chokladkalender också! Vi stannade vid en av alla lekparker men jaga kråkorna i parken var roligare tyckte E.
 
 
Ser ni den röda lilla fläcken där borta? Min lilla E. 
 
 
Söndagsfika med Veronica & Ella. På eftermiddagen ville min norska väninna Veronica med sin fina Ella komma & hälsa på bebis Lara, dukade upp med lite fika (oj! Vad jag FIKAR nu om dagarna) Bakade kärleksmums häromdagen sen hade vi goda Ballerina Blåbär & Pepparkakor från kära IKEA!
 
 
Ella älskar bebisar! 
 
 
Ella fick dricka jordgubbssaft från Laras fina mugg hon fått av Ellinor. Med randigt sugrör. :)
 
 
Lara fick spana på vår balkongbelysning i sin bilstol medan jag slängde ihop en potatisgratäng! 
 
Vi har inte tagit fram julpynt än mer än ballongbelysningen men tänkte ta fram allt till nästa helg, då ska granen kläs och julbaket börja! Älskar julen!