Livet på landet!

 
Morgonpromenix - bland olivträd, kullar, stekande sol och syrsor. 
 
 
Eidan fick springa barfota i pjamasbyxor och UV-tröja och plockade blommor. Vi bor på landet!
 
 
En av alla tusentals olivlundar och uppåt ser man en del av Pissouri byn.
 
 
Tillbaka efter promenaden blev det sol på solstolen! Magen växer sig stor nu. Mina bikinibyssor ser jag inte längre. Nu när jag är gravid blir jag så snabbt och lätt brun.
 
 
Eidan provar mina brillor och känner sig helcool.
 
 
Favoritsnacks all times! Vattenmelonen. Eidan slukar dessa på sekunden, men sen är det ju också bara just vatten.
 
Ännu en dag i vårt fina sommarhus här på Cypern. Idag och igår har det dock varit lite drama med en försvunnen tant i byn. Polishelioptrar, polisbilar och annat har cirkulerat hela dagen runt oss. Skoj för Eidan som blir helt till sig när han ser en helikopter! 
Vi gick på en liten promenad bara jag och E imorse, tittade och pekade på växter. Sedan har det blivit poolhäng och bad, brunch, solning, glass och ikväll ska mamma bjuda på oss på Cypriotisk Afton med meze och musik! Imorgon kommer pappa Guray, nu börjar vi längta efter honom!