Släktträff i Skärgården.

 
 
 
Lisa (Patriks sambo) med lilla Malte i FB-set, Jenny (min brorsas sambo) brorsan och Filip (syrrans kille) 
 
 
Min syster Hanna och kusin Patrik. 
 
 
Jag har plockat blommor!
 
 
Lisa gjorde supersmarriga potatissallader och röror till allt kött vi grillade!
 
 
Släktens senaste nykomling! - Alvin. 3 veckor.
 
 
Sysslingarna Eidan och Malte delar på päron i soffan framför Bolibompa!
 
Jag och Eidan är fortfarande kvar hos mina kusiner ute i skärgårn men imorgon ska vi börja röra på oss in till stan och njuta den biten lite. I fredags hade vi släktträff och det var så kul att se alla! Vi saknade en del personer men så är det alltid och jag är faktiskt den som tyvärr missat de flesta av våra träffar, men äntligen var vi här! Vi räknade ut på 2.5 år så har jag och mina tre kusiner fått 6 barn (med min flicka inräknad som kommer i höst..) tillsammans, vi har verkligen legat i, hihi. Men vad är livet utan barn?! Hela kvällen satt vi i Patrik & Lisas utehus och åt grillat kött med Lisas goda potatissallader och röror. Pratade och skrattade. Den ena tar större plats än den andra verkligen! Eidan somnade med välling i soffan med filt sent på kvällen eftersom vi satt ute fram till sent på småtimmarna, vi körde musiktävling enda till 01.00 på natten och hade så skoj! 
 
Resten av tiden vi vart här ute så har vädret varit rätt så regnigt och vi hälsade på och åt hos min andra kusin igårkväll och idag besökte vi ett busland - Kaatach, till Eidans stora förtjusning! Han blir ju helt tokig och kan leka i timmar, att få han därifrån blir oftast en tuff match. Vi blev där en stund innan båda killarna började bli trötta och vid lunch somnade Eidan rakt upp och ner i min famn.
 
Nu ska vi ta ett varmt dopp i jacuzzin och sen ta en sista middag tillsammans på en middagskrog!