Hemma hos Melinda

 
 
Idag var vi hembjudna till min goa tjejkompis Melinda som bor väldigt nära flygplatsen på vår sida. Jag har sagt flera gånger att jag skall försöka ta mig ut till henne men någon annan i vår familjen vill typ jämt ha bilen, men nu landade ju min mamma med flyg ikväll så nu fick jag ha bilen HELA dagen/kvällen. Denise kom med också, kul! Vi åkte hemifrån vid lunch och det gick bra att hitta, kör ju ofta G till flyg. Jättekul att bli hembjudna med smarrig lunch med svenskt bregott och prästost och supersmarriga mumsbitar till kaffet. Vi har det för bra! Skoj att se Melinda och Emrahs hem med, älskar att komma hem till folk! Dem hade verkligen en jättefin lägenhet i dublex med stor terass. Eidan röjde järnet och rev i allt idag, väldigt clownig så tillslut gick vi till granncafeet där fik + busland fanns MED babysitter. Hur kul som helst för lilla E, då vi väl åkte på kvällen till flygplatsen för att hämta min mamma som landat slocknade han som en stock i bilen och sov hela vägen hem. Vilket betyder att det inneburit kvällsshow här hemma, men vad gör det när mormor är här nu! Vi har ätit pestopasta, druckit vin och jag är så GLAD att hon är här!