Trevlig helg!

 
 
Det är helg! Inte fick man sovmorgon för det utan 6.30 var vi uppe idag igen. Men ännu en morgon som det känns okej. Redan vid 9.00 var vi i parken med Eidan och idag kunde pappan vara med. Jag lät han vara lekfarbror idag så köpte jag en kaffe från Cafe London och satt på bänken och chillade lite. Så tidigt en lördagmorgon var det inte många barn men de droppade in fler och fler allteftersom. Eidan sparkade mest boll och ingen annan fick ta hans gulblåa FB-boll, då tog han den och sprang iväg.  
Har inte märkt mycket av "mitt/ditt" tidigare men nu börjar han bli riktigt mån om sina prylar. 
 
 
Vi var i parken fram till lunch sen åkte pappan iväg på jobb och Eidan sov sin nap i vagnen och jag promenerade Bagdad Street hem! Smet in här och där i butiker.  Får passa på när E sover!
 
 
Inne på Beymen. Massa fina väskor och farligt för den väsktokige! 
 
 
Hittade en SÅ fin clutch i chockrosa som var så läcker! Den kommer från Michael Kors. Tycker ni jag ska slå till? Den var på 70% rea! Så fin till sommarens bröllop och fester!
 
 
Tecken på vår! Inte sällan såna här bilder kommer upp på instagram under våren, men dem är ju så sjukt vackra och jag avskyr vintern och blir så glad att vi får vår snart igen.
 
 
Lite av dagens shopping! Macaroner med hallonsmak (jag smakar hela stans små franska bakelser) och ett doftljus i guld från Madame Coco. Man kan inte ha för mycket ljus hemma! När jag berättade för min svärfar att jag hade köpt ett ljus för 115 TL fick han en chock! Han skulle inte kunna sova om natten om han köpte ett ljus för så mycket pengar, han spelar dock bort pengar på hästar varje dag så... ;)
 
 
MUMS! 
 
Trevlig helg läsare!