And it's over.

 
Städat hem ♥ 
 
 
Så glad liten tjej idag! 
 
 
Schäslongen på soffan är en favorit att ligga på! Det tyckte även storebror när han var i samma ålder.
 
 
Byxor är julklapp från pappan, från affären B& Store.
 
 
Idag åkte de hem... idag körde G min familj till flygplatsen och de flög hem! En vecka gick väldigt fort. Som jag väntat och längtat efter dem! Jag låg och sov med barnen när de åkte och när vi senare vaknade vid 10.00 (!) så var det så tyst i lägenheten. Eidan smög omkring och tittade runt i varje rum om han skulle hitta kanske en mormor i nåt hörn med en kaffekopp i handen, men nej, det var bara vi. 
Det har vart så skoj att ha dem här men det kändes helt okej att bara vara vår lilla familj igen med lite ordning och rutiner. Och helt okej känns det att julen är över och det blir vardag igen! 
 
Vi har mestadels varit hemma eller omkring oss och inte åkt iväg på nått eller till nått. Brorsan & G har väl svängt runt lite i stan men jag, mamma, syrran & barnen har mest myst hemma, gått på långpromenader vid havet och strosat på stan, en dag åkte de på SPA på Marriott Hotel som de fick av oss i julklapp, vi har vart ute och ätit på Happy moons och haft familjemys hemma med goda middagar, bad, pannkaksluncher, legolek, På Spåret-kvällar mm. Allt alldeles lagom av vad man fixar och orkar med två småttingar.
 
Jag har fått mycket avlastning av min mamma och syster som ryckt in varje gång jag ropar. Tack 
 
Syster har bytit x antal blöjor utan att jag ens behöva säga till, lekt massvis med Eidan och byggt med lego och ritat och gosat med Lara och mamma har lagat oss goda middagar, frukostar och luncher och hjälpt till med allt.