Här sitter vi!

 
Hej! Här har vi suttit hela dagen. Druckit iskall fläderblomssaft, solat och myst. Eidan fick frukttallrik också! Sol och höga grader idag - bra start på veckan! Började städa balkongen idag och lilleman hjälpte till! Vi ska ta en sväng upp till Bauhaus strax och köpa lite fräscha plantor till balkongen, vill ha palmliknande enkla växter. Vi ska vara bortresta mycket i sommar så de måste vara enkla. Sedan ska vi åka och hämta pappan på flygplatsen som kommer hem, hade inte tänkt göra det, men har några godbitar kvar i huvudet från bebes alla klänningar på Viaport och nu känner jag att den klänning jag tänkt ha inte riktigt räcker till. När Gurays syster visat sin dyra blåsa och så har jag hört skvaller om alla andras klänningar så alla verkar slå på stort och jag kände jag fick tänka om, jag hittade en limegrön som var så snygg, jag hoppas på den men Guray får vara med och ge sin ide!