Istanbul - Antalya.

Tjingeling!

Här sitter jag och väntar på taxi som ska ta oss ut till flygplatsen och ner till Antalya. Jag har packat resväskan med massa skvallertidningar och laddat ner hela säsong 5 av The Real Housewives of New Jersey. Drama när det är som bäst och jag älskar dessa galna italienska hemmafruar! Ofta rätt stora temperaturskillnader Istanbul vs Antalya såhär års då vi har mer höst och dem fortfarande sommar. Så, bikinisarna, flipflopsen och shortsen är nerpackade. Eidan fick välja tre leksaker så en boll, en bil och en bok fick han plats med i sin lilla kånken! Men han ska nig klara sej med alla pooler, gungor, barnklubbar och lekrum som finns på hotellet. Vi kommer fortfarande bo på femstjärniga ***** Kremlin Palace Hotel/Topkapi Palace hotel som ligger vid Lara Beach/Antalya. 
 
 
 
Min spontana man sålde vår bil imorse, bara sådär! Nu är han ute efter nått nytt, men det blir nog inget nytt köp nu under oktober eftersom vi inte kommer vara hemma mycket. Nepp! Nu måste jag skriva ut våra boardingkort, packa det sista och sen åka! Skönt att resa två denna gången så man slipper allt kånkande själv. Puh!
 
 
Louis Vuitton Neverfull blir handbagaget till denna resa, då den är toppen att resa med för den just inte blir full och nu packar både min man och Eidan ner allt sitt i mina väskor så stor plats är ett stort behov.