Familjebrunch!

 
 
 
 
 
HAPPY SUNDAY!
 
Igårkväll var G på affärsmiddag till sent och efter kalaset och städning på det så somnade jag och Eidan jättetidigt, men trots en intensiv dag så bestämde jag mig för att bjuda över Eidans farmor, farfar, faster och farbror på söndagsbrunch! Så skickade iväg ett sms och det funkade för dem så imorse gick vi upp och ordnade en fin och smaskig brunch - som är min favoritmåltid! Macarons, färskpressad juice, stekta pannkakor med grädde, chokladsås eller sylt, frukt, hallonsmoothies, färska ciabattas, ostar, oliver, kalkon, grönsaker, piroger, muffins och det mesta från kalaset som blev över bjöd vi på!

Nu ligger vi mätta i soffan och de leker med Eidan i hans rum, imorgon är det dags för vår skrot att ta hans sista vaccinationer för ett tag, så imorgon bitti ska vi till vårdcentralen. Söndagen spenderas nog hemma för nu är jag trött på disk och fix! ;)