Brandium & Playland

 
En morsa redo att shoppa! 
 
 
En del av PLAYLAND där man kunde hyra olika djur att rida på, såg riktigt kul ut!
 
 
Eidan är i paradiset för han älskaaaar sånt här! Farbror Eray till höger tog med honom och lekte här.
 
 
Eidan och Eray skippade shoppingen och lekte loss på Playland 1 timme medan vi försökte hitta skor till min Svärmor, lättare sagt än gjort!
 
Hej raringar! I fredagskväll kom pappa Guray hem tidigare än väntat från Italien pga att han kände sej sjuk. Och ja, ni vet ju hur hemskt det är när killar är sjuka och är dem just från detta land är dem ÄNNU sjukare! Så det blev en positiv överraskning på fredagkvällen. Men han var dock sjuk och har varit hela helgen så i går bestämde jag mej för att ta min svärmor och svägerska samt Eidan på en shoppingrunda! De har tjatat om att de vill köpa outfits till oss inför förlovningsfesten som är nästa helg, egentligen skulle den äga rum på lördagen men då skulle tydligen Påven dit (?) så de bokade upp söndagen! Stället heter Riva och ligger i Sariyer, men mer vet jag inte. Ser dock fram emot festen, få klä upp sej och så är jag ju glad för min svåger och Dilans skull! Hur som, jag åkte och hämtade dem och vi åkte upp till Brandium som jag vet har H&M. Hade spanat in en svart paljettklänning på hemsidan, men såklart var den slut! Hittade en annan jag gillade som vi tog ändå, men de tjatande fortfarande om att vi skulle kolla in ytterligare en klänning till mig, så det blir säkert ett till shoppingbesök i veckan! Vi hittade även lite söta kostymkläder till Eidan, den shoppingen gick snabb och vi var nöjda! Sedan kom ett uppdrag jag visste skulle bli långrandigt, hitta skor till min svärmor! Jag skojar inte om vi besökte 20 skobutiker och dubbelt så många skor, men inget köp blev det. Jag är van att det alltid blir så här men en butik tar ungefär en timme för min svägerska/svärmor, beslutsångest deluxe och analysering deluxe! Vi tog och åt på NUM NUM och likadär tog det en timma innan de bestämt sej från menyn, men det var i slutändan en trevlig dag och vi hade skoj även om det blev långrandigt till och från! Jag tror man måste vara med dem, för att förstå vad jag pratar om.