Kahve Dunyasi ♥

 
Slog till på en stor kopp glass idag! Glassarna på Kahve dunyasi påminner om glassarna man beställde in på restaurangen när man reste på charter när man var liten. Denna härliga blir din för 8,50 TL. 
 
 
Det finaste på jorden. Den här lilla killen matchar sina blå ögon med sina blå Converse, sin nya blå vagn från maclaren och sina kläder från GAP.  Eidan älskar sin nya vagn och vi kan ge tummarna upp direkt! Köptes igår på Mothercare för hans tidigare vagn gick itu när jag hängde en matkassa på den... (!) Men jag var ändå sugen på en vagn och den här är enkel att resa med väger ingenting! Alla har Maclaren eller Buggaboo här! 
 
 
Guray tycker det är SÅ kul när jag tar kort! Lika kul som jag tycker det är att han pratar i telefon jämt, headset hänger alltid på han som ett fint halsband. Not!
 
Den här dagen lär ju inte gå till världshistoriens... vädret var lite grått och degigt så pappa G åkte på möte med FB hela dagen och jag och Eidan blev hemma och försökte röjja undan lite (han drar/river fram, jag plockar bort!) sen dammsög jag men inte ens det kan jag göra för han ÄLSKAR dammsugaren och kryper efter den hela tiden, så det tog sin dubbla tid. Tillslut kunde han få lite ro och sova sin eftermiddagnap och då passade jag på att laga middag och sen när G kom hem gick vi ut och åt glass på Kahve Dunyasi.  Favorit! 
 
 Där kan jag rekommendera deras:
 
 Meyveli Kup (bilden!) ca 9 TL
♥ Chokladsuffle m. vaniljglass! Ca 9 TL
♥ Frozen yoghurt 4, 6, 8 TL + topping 1 TL/st. (ex, banan, jordgubb, musli, sås mm)
♥ Chokladfondue m banan och jordgubbar ca 9 TL
 
Deras kaffe är också gott och man kan köpa filterkaffe där i olika smaker, priser och storlekar!
 
 
Carin

Sånna där vagnar är grymma, så enkla när man ska resa, i och ur bilen. Har en bugaboo men använder hellre en paraply vagn om vädret tillåter då buggan känns väldigt klumpig.
Vi kanske synes i Dalarna i sommar, vem vet :)

Svar: Hej Carin, åh, bra att höra att fler tkr dem är enkla! Vi är supernöjda men svårt att veta innan man fått barn vad man gillar! ja, vem vet det kanske vi gör! :) får se när vi kommer upp men måste hem till svenska sommarn lite! Kram
Volleybollfrun