Sconesmorning!

 
Söndagslyx! Nybakade scones med jordgubbsmarmelad, ägg, smoothies och kaffe! Smörskålen från Miljögården,  kopparna från turkiska Esse, sconesskålen Ib Laursen, brickan Ikea.
 
Igår satt vi hemma (jag och E) och kollade på när FB vann CEV-cup både från herrarnas och damernas sida. Tror aldrig det hänt förr! G var såklart där hela dagen. Så himla roligt och framför allt eftersom G står bakom många av spelarna och tränarna i båda lagen. Stolt! Dessvärre blev det en rätt så tuff kväll för mig och jag tycker jag förtjänade min sovmorgon till 10.00 idag. Eidan är så aktiv nu, han i princip kryper och rör sej omkring hela tiden och har ingen större lust att sova på kvällen och när han tillslut efter timmar av försökande somnar så sätter grannen igång sin techno hur högt som helst! Jag fick krupp alltså, hur tänker man? Han vet vi har bebis. När väl G kommit hem så lägger han sig på soffan och snarkar så Eidan vaknar och sådär håller det på... Men samtidigt är Eidan SÅ rolig nu och varje minut händer nått skoj och nytt.
 
Idag är det kommunval i Turkiet, säkert ett smått kaos överallt! Ska fortsätta fixa med balkongen, ev se om några av mammorna är ute i parken, men det är en kylig vårdag ute!