Vardagsrummet ♥

 
Såhär ser vårt vardagsrum/matsalsrum ut. Det mesta är från Ikea och soffan (kivik) beställde vi i ljusgrått, men enligt G som packade upp soffan när jag var i Sverige, så skickade dem fel färg. Så man kan ju undra varför han satte ihop den då? Rätt så stor skillnad på mörkgrå/ljusgrå men vet ni, jag tror han ljuger. Jag tror han ville ha en mörkare soffa och beställde det och drog enit lögn till mig, men orkade inte bry mej, det blev bra ändå (fast hade viljat ha den ljusgråa) Kandelabern i hörnet är från Chilli/Sverige och fått åka hela vägen från Sverige! Även kuddfodralen, pläden, lampan har också fått flyga. Mattorna är dock köpta här (Ikea) 
 
Detta rummet är jag mest nöjd med och de andra rummen är lite halvfärdiga, så därför har jag inte visat mycket därifrån. Men det kommer!