Söthetsdöden...!

 
Dagens mellis blev en pannkaka från gårdagens middag (hemmagjord tomatsoppa med pannkisar) som jag gjorde till plättar med frysta hallon, grädde och kiwi. Så gott!
 

Godkväll 
 

Den här veckan har vi varit hemma mycket jag och Eidan och vet ni att jag älskar det och dagarna går så fort med honom ♥ Vi gör lite olika saker varje dag här hemma, men en bebis tar mycket tid och nu vill Eidan ha mycket uppmärksamhet så man får inte planera upp sej för mycket. Förutom alla vardagssysslor man har här hemma som  morgonrutinerna med allt vad det innebär, frukost, blöjbyte, sovning, lek och matning så har vi bakat och även gjort middagar hela veckan (jag kan erkänna att jag är lite lat när det kommer till matlagning så äter gärna ute...) men denna vecka har jag lagat middag VARJE kväll! Idag lyxade jag till det med kött, svampsås och potatispure tillsammans med mannen min 
 
Annars är Eidan ett riktigt litet charmtroll nu och vi dör söthetsdöden varje dag flera ggr om dagen. Han är så go! Han tycker saker är så roliga (läs: vi) hela tiden och när han skrattar... Mitt hjärta stannar då. Sånt där härligt skratt och hela han lyser. Ibland vet vi inte ens om att det vi gör är roligt, utan plötsligt ser vi han bara sitta och gapflabba åt oss. Härliga lilla unge! Annars är det mycket spännande att dra i mammas hår (AJ!) pilla på alla kuddar, ligga i gymmet och bli arg på alla leksaker som han inte lyckas få loss och sen har vi det här med TV... Vi har ju både i tv-rummet/sovrummet och Eidan är helt besatt av tv stundtals. Svårt att få han att inte titta! Jag är dock inte speciellt hård och känner inte att jag får dåligt samvete, men jag vet att många undviker tv till de små. Men det tycker jag är upp till var och en! Ibland är det riktigt mysigt på morgonkvisten att titta på lite tecknat tillsammans.