The new me!

 
Here you have the new me! 
 
Jag trivs sjukt bra i mitt nya jag! Ibland är det bra att göra om sej lite. Trodde inte jag skulle bli brunett igen, men det kändes som det bästa just nu. Vill ha mörkt ett tag och göra lite slingor till sommaren! Efter graviditeten var mitt hår trött, slitet, tappade delar av det och avskydde det ett tag... 
 
...i går var jag och mötte andra svenska tjejer/kvinnor fran SWEA. Första gången för mej! Trevligt! Klarade 5 timmar fran Eidan mellan 18-23 och han sov som en stock redan efter 20.00. Drack inget vin, tog en cola. Det gick riktigt bra allting! Gillade inte baren/restaurangen, priserna var ett big joke av vad man fick. Men tjejerna var trevliga, roligt, alla har verkligen sina historier. Bor man pa asiatiska sidan, blir det en chock när man kommer till europeiska sidan, jesus! Som att komma utomlands ;) 
 
Laura

Snyggt! Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du passar som brunett!

Olli

så mycket finare, mer klass o stil på det assååå

Svar: Oki ;)
Volleybollfrun