Kom ihåg att rösta!

 
 
 
 
 
Åh! Grattis bästa Malmö FF! fy så kul för MFF och svensk fotboll att gå vidare till Champions League! Jag vet inte varför men jag har alltid haft MFF som "mitt" lag i allsvenskan! imorn 17:45 sitter jag och kollar lottningen. Guray är ute och dricker öl och ser på matchen med brorsan, men jag och E tittade hemma, bakade muffins till hans kalas på lördag och myste! 
 
Idag har vi haft en jättebra dag! Efter lunch åkte vi upp till Lugnet och besökte simhallen. Medan mina grabbar skojade i babypoolen drog jag 20 vändor bröstsim i stora poolen. Eidan älskade simhallen och tittade med stora ögon på de andra barnen som hoppade trampolin, dök och lekte! Han vågade klättra upp på rutschbanan själv och gjorde små egna initiativ i poolen. Vi hade fika med oss också och stannade hela eftermiddagen, även en stund inne på ångbastun hanns med för mamman då grabbarna var i cafeterian, vi har vart och handlat också och hann även med att rösta idag! Det kändes bra i hjärtat. Så inte alla muffinspartier med sina strössel tar mer plats. Kom i håg och rösta från o m idag!  
 
Det var extra kul att idag fick G också rösta, eftersom han blev svensk medborgare i vintras! Såklart röstade vi på min brorsa som finns som kandidat i kommunvalet! Jag hejjar på honom!