Kalasdags!

 
 
Dagens: Klänning Benetton, jacka Mango, väska Chanel, leoskor h&m

Vilken dag! Har precis lagt mig bredvid mina skatter efter en dag som gått nonstop! Det sista jag gjort nu ikväll är muffins med glasyr och dekoration, rullat cocosbollar, bakat kärleksmums och förberett tårtorna, allt till Eidans 1-årskalas vi ska ha här i Sverige innan vi åker ner igen! Har även gjort allt i babyblå, gjort en vimpel, köpt ballonger, servetter, sugrör, tallrikar i babyblue, det kommer bli sååå fint på lördag! Vi ska ha partyt ute i soliga vädret och det kommer ungefär 25-30 pers! Yey! Allt för det finaste jag har - Eidan!
 
Men innan allt bak ikväll har även vi hunnit ta en lång PW och jag tog även en liten löprunda sådär spontant, mötte upp mamma och åt lunch med henne på en uteservering, shoppade presenter till nykläckta bebisar och till fyraåringar, storhandlat inför Eidans kalas och så hann vi även besöka ett 4-årskalas hos vår granne, stort kalas med massa god asiatisk mat då mamman kommer från Thailand! Superskoj med kalas tyckte Eidan och lekte mer än gärna med Daniels alla nya presenter, smällde balonger och busade med de andra småttingarna! Han var helt upp i varv efter kalaset och kom inte i ro förrens 23:00...