Sådan kärlek!

 
My sleeping beauty. Oh my! Vilken crush jag har på den här killen, helt otroligt hur mycket kärlek som växer fram från första gången vi såg varandra...
 

Den här veckan har vart intensiv minst sagt... jag har ju blivit mamma med allt vad det innebär! Så ni förstår säkert att bloggen blir lite liggandes åt sidan men ska försöka att inte vara frånvarande! Nu ligger jag och min lilla skatt i soffan efter lite mat både för honom och för mig. Pappa G köpte kebabpizza och Eidan fick sin mjölk. Mamma Malin fick också en välförtjänt Ben & Jerries Strawberries & Cheesecake. Våra dagar går snabbt fram och redan imorgon så var det precis 1 vecka sedan jag började få lite småvärkar. Galet! Just nu är det mycket hemmamys som gäller med min lilla kille. Vi sover, äter och vill tutta mest hela tiden, bajsar, byter blöja, pussas och myser. Precis som det ska vara.
 
 
Eidan är väldigt lugn och mysig, han älskar att amma och mina bröst ser mer ut som Anna Nicole Smiths numera, men det lägger sig nog start. Han vill tutta hela natten helst eller ligga väldigt nära, på morgonen när det börjar ljusna börjar han bli trött och vill sova djupare i sin babynest och kan sova till lunch då. Då passar jag också på att sussa! Zzzzz.... På nåt konstigt sätt får man massa energi och känner sig inte så trött. Nu ringer mormor!
 
Älskar vår lille pojke helt oändligt mycket!
Anna

Underbart sööööööt!!!!

annica

Hej Malin!
Grattis till er lille söta son. Skönt att allt gick bra:) Nu får du ta hand om dig och din lille son.
/ANNICA.