Sleeping Baby

 
Har hittat en superrolig app som jag helt fastnat i och gjorde bl a den här söta tavlan till lille skrot. Det var min första på test och därefter har jag gjort en massa som jag är SÅ nöjd med! Visar Er sen!
 
Hela söndagen har vi haft en superdupertrött kille här hemma. Han har bara viljat sova om och om igen. Trots musik från spotify och dusch med pappa så vaknade han inte till riktigt så det blev en tidig natt för lille herr Sahin. 
 
Jag ligger bredvid nu och tittade på bilder på mobilen av Eidan, även om han ligger fem cm ifrån så saknar jag honom. Så jag ligger och pussar, pussar och pussar på han. Ja, om man kan pussa sönder sitt barn så är jag och G nära. Eller titta sönder... Obeskrivlig kärlek. 
 

Duscha och bada älskar han och han ligger gärna och lyssnar på mina musiklistor på datorn då jag sjunger till.