Ester Elonora

Godmorgon! Vill tipsa om dessa fina sjalar likt Missoni som jag fick syn på igår från ett av mina favoritmärken Ester Elonora. Finns att köpa på www.isacouture.se där det också finns ponchos i samma mönster för bara 314 kr. Galet fynd! Om man tex är sugen på en missonisjal men inte vill punga ut 2000 för en sån!
 
Jag har precis druckit upp morgonkaffet och nu börjar grovstädningen av lägenheten. G tar spisen och ugnen idag och jag börjar med garderoben. Vår lilla skrotunge vaknade såklart nör vi la honom ner för natten och var på toppenhumör då mamma och pappa skulle sova. Men han låg mest och tittade och sprattlade, sen vart han trött igen och somnade. Så vi fick vår sömn och Eidan vaknade som vanligt två ggr för mat. En gång vid 03.00 och en gång vid 07.00 och den vid 03.00 bjöd också på en rejäl bomb i blöjan! som smet ut på delar av sängkläderna som jag fick tvätta mitt i natten. Vill inte att de ska bli förstörda med fläckar. Och sen när det var gjort och man kommer tillbaka till lillen som känner sej så RELAX och bjuder på det underbaraste leendet... som man smälter! hans smp glädjerop och leende får mej att glömma ALLT!