Back to my old me...

 
Gårdagens mamma: Stövlar Calvin Klein, jeans, jacka, linne HM, tröja VILA.
 

På BVC i tisdags passade jag på att väga mig, inte för att jag egentligen bry mig så otroligt mycket om jag gått ner eller hur min kropp har förändrats men kul att få en uppfattning! Jag är ju i mitt tycke inte speciell "petite" tjej. Jag är lång och har långa ben (1.80) breda axlar, breda höfter, långa armar, ja, jag är en rätt så "stor" kvinna fast inte på något sätt tjock eller överviktig. Min normala vikt brukar ligga kring 75-78 kg (förutom första sommarn i Turkiet då var jag nere på 68 kg - absolut pga kosten!) när jag vägde mig tidigt i min graviditet vägde jag 78 kg och gick upp till 91 kg fram till v. 42. Shit, man är nästan en 100-kilos kvinna! Så ungefär 13 kg gick jag upp. Och när jag vägde mig visade vågen 80 kg! (Med stövlar) Lycka! ♥ Jag är SÅ glad att vara mej själv igen och ha mina vanliga kläder. Magen känns långt bort nu och är inte saknad...
 

När jag börjar känna mig lite mer "normal" mellan benen ska jag försöka få igång lite daglig träning igen! Nu har jag ju träningskompisen Eidan med mig i vått och torrt. (...i vagnen)
 
Theresa

Oj, du har verkligen kommit i form snabbt! Underbart söt liten pojke du har :) Många av dina bilder är lite felvända, läser med datorn vänd åt ena hållet. Går det att ordna kanske? Tack för en mysig blogg :)

Svar: Tack! Och tack för att du berättar om bilderna blir tydligen så när jag tar kort m iphone och bloggar från ipaden, men ska försöka fixa det ...
Volleybollfrun