Clarion Arlanda

 
Något jag har gjort många gånger är att ta in på hotell då och då som jag skulle resa ner till Turkiet från Arlanda. Speciellt då jag visste att jag inte skulle tillbaka på ett tag. Nu har de ju öppnat ett nytt hotell i anslutning till Arlanda - Clarion, och jag kände att det kunde vara mysigt att bo där natten innan vårt plan går. Mest för att slippa stressen átt åka från Falun tidigt på morgon (och man kan ju aldrig räkna med att tågen kommer i tid..) att få sova ut men framför allt för att få äta en rejäl svensk frukost! För det saknar jag alltid. Svensk hotellfrukost är bäst! 
 
Så igårkväll bokade jag in mig och min lilla familj och det ska bli kul att prova detta hotell. Nu när man har en liten bebis väljer man verkligen bekvämlighet framför allt annat. Och stress prioriterar man verkligen inte... Ser fram emot frukosten innaN vi planar ner till Istanbul!