Eidan 3 månader ♥

 
 Nu har min lilla prins blivit hela 3 månader och 5 dagar  och GUD han är verkligen mitt allt och jag skulle inte kunna tänka mig en sekund utan honom. Ni vet, den otroligt starka känslan man får av att titta på sitt barn och känner att man älskar den så mycket att känslorna inte riktigt räcker till. Det rinner liksom över. Att bli mamma är verkligen det bästa som hänt i mitt liv! 
 
Som ni säkert förstått så är Eidan ett väldigt enkelt litet barn. Han är otroligt lättskött och glad hela tiden. Och livet med honom har hittills vart mycket enkelt. Jag helammar Eidan och har gjort hela tiden och han sover hela nätter, men somnar rätt sent och sover oftast till 9-tiden. Sällan vaknar han på natten, men ibland rör han sej i sömnen och då tar jag upp honom så han får äta lite och sen somna om lugnt. 
 
Han är rätt så lång och stor kille redan och många tror han är äldre än vad han är. Han ler till ALLA och skrattar väldigt mycket under dagarna. Att ligga och småprata älskar han, då svarar han tillbaka och just på morgonen/kvällen har han otroligt mycket att säga. Han är stark i rygg/nacke och sitter ibland upp själv när vi håller i armarna, eller med stöd av kuddar, ett litet tag. Han har vänt sej flera ggr från rygg till mage och tvärtom. Nu greppar han sina egna leksaker och ligger gärna länge och tittar på sin tumme och har gärna handen i munnen mest helst hela tiden. 
 
Det är verkligen en ära att vara mamma till Eidan och vi har så mycket mystid tillsammans, varenda minut. Jag känner aldrig att jag har nått behov av attl lämna ifrån mej honom, att ex gå ut och äta ensam med G, vi älskar verkligen att vara vi tre tillsammans hela tiden ♥ 
 
 Sista dagarna har han lärt sej göra en puss och smackar med munnen sådär mysigt ♥ Eidans ögon är blå och hans hår är cendre. Han är en mix av oss alla men han har absolut fått mest gener av min familj.