It´s Weekend !

 
Dagens: Skor Converse. Jeans H&M. Trenchcoat Mango. Väska Nine West.
 
G O D  M O R G O N !!!
 
NU är verkligen hösten här... de oranga löven faller ner från trädet utanför butiken, regnet droppar från skyltfönstret och ja, det kanske inte är så konstigt, oktober knackar ju på dörren! Jag gillar hösten, men jag kan inte undgå att jag saknar sommaren lite ändå faktiskt. Jag är en riktig sommartjej! men på något sätt är det mysigt med alla årstider ändå, när jag bodde i Turkiet och på Malta kunde jag faktiskt sakna hösten/vintern! Min trenchcoat från Mango är en kär vår/vintervän.
 
Med en mumsig blåbärssmoothie, stark kaffe & färsk bageribröd är jag redo för en jobblördag i butiken, först ut blev en gruppresa till Barcelona. Grupper är ALLTID roligt!
 
Efter stängning blir det nog lite span på stan, chefen har tipsat om färska blommor och jag måste kolla in schyssta vinterstövlar (svårt!) och jacka till G.