Årets värsta dag!

Det har vart lite tyst inne hos mig idag och det har haft sina orsaker. Orsaken heter Sandy!  Jag älskar mitt jobb men när något sånt här händer så känner man sej väldigt hjälplös och jag har slitit sen imorse tills nu och verkligen gjort ALLT jag kunnat för att hjälpa strandsatta resenärer, ordnat nytt flyg, nytt boende och inte ens ett tack får man. Så idag brast det! Helt och hållet. Tårar till höger och vänster och en skakande hulkande Malin på toaletten.  Jag har vart så upprörd men lugnat ner mig lite nu...
Finner verkligen inte ord! Har fått så mycket fina ord ändå av kära kollegor så på nåt sätt får jag sätta stopp för hur mycket jag kan hjälpa till! Det är ju inte precis endast tre st. som har blivit strandsatta, som mina kunder tycks tro. Det som är så viktigt i naturkatastrofer är att det absolut viktigaste då är att försöka samarbeta. För det är verkligen ingen ens fel. Jag hoppas verkligen på en bättre dag imorgon.
 
Min fina Guray kom ner till byrån och hämtade hem mig nu vid 20.00, då fick det vara nog! Kramar och underbara ord och jag är så glad att han var hemmajust ikväll.
 
 
 
 
 
 
Anna

Tvivlar inte en sekund på att du gör allt för att ordna det bästa för alla, keep up the good work :) och försök att skaka av dig när kunder begär att du ska lösa ALLT. Jag menar du kan ju inte rå för naturkatastrofer. Kram på dig!

Mikaela

Hej. Hoppas du haft en bättre dag idag, och vad skönt för dig att ha din man hemma!

Kram

johanna

Men lilla vän då! <3
Snart ses vi! :)

Emilie

Usch, va tråkigt - hoppas verkligen det känns bättre idag!