Tacodinner!

 
Har redan tagit helg! :) Orkar inte jobba imorgon så kompade ut hela dagen. Så man kan säga att jag tagit helg redan och underbart skönt var det! Åt tacos ikväll med Gurra och har tvingat honom att se nya avsnitt från Teen Mom tillsammans. Han kan typ allt om mina serier, vet alla namn på fruar hit och dit och sånt.
 
Idag julpyntade jag hela kontoret också, spelade julmusik (All I Want for X-mas is you - Maria Carey är min favorit!) tände ljusstaken, kokade glögg och åt alldeles för många saffransbulle, Dubai Beach 2012 är nog att glömma, får nog dra ett svart skynke på mig som en arab istället.
 
Imorgon händer det roliga saker, har bjudit hela min familj på kryssning över helgen, vi ska till Riga, kommer bli superkul! Brorsan, Jenny, syrran, jag och Gurra! Bara en liten detalj, min mamma har helt missat att man ska ha pass så vi får se hur långt vi kommer...
 
Sofie Hagelin

Hej Malin! Jag har precis efter mycket sökande äntligen fått tag i biljetter till Istanbul över nyår. Då jag alltid har flygit med turkishairlines för att jag känner mig tryggast och säkrast med dom så känner jag mig lite nervös. På vägen dit flyger jag med lufthansa och mellanlandar i berlin. På hemvägen flyger jag med SWISS och mellanlandar i Zurich. Vet du något om bolagen? Hur pass bra/dåliga är de enligt dina kunder? Ha en trevlig kryssning!! :)

Svar: Så bra att det löste sej tillslut! :) Både Swiss och Lufthansa är toppen bolag, bland dem största i Europa/världen. Du kan vara lugn! ;) Kryssningen är tyvärr inställd pga. vädret, buuu!
Volleybollfrun

Sofie Hagelin

Men vad skönt att höra, då slipper jag trampa runt och vara nervös :) Åh, vad tråkigt. Men hoppas du fick till en fin helg iallafall!