H♥neymoon US



För nästan precis 1 år sedan gifte sig jag & G - en helt underbar tid och fest och jag blir helt varm inombords när jag tänker på vårt bröllop. När alla gäster sedan åkt hem åkte vi på vår 1 månad långa bröllopsresa till USA. Fantastisk resa! Kan göra den fjorton ggr. till! Vi började med några nätter i Los Angeles och besökte såklart det mesta som man ska se där, tog sedan hyrbilen ut i öknen och spenderade några nätter i underbara Palm Springs som jag verkligen kan rekommendera om ni har vägarna förbi, en vecka i Vegas och sen åkte vi vidare till Florida och bilade runt hela Orlando, Tampa, St Petersburg och avslutningsvis Miami där jag fick träffa två stora idoler till mig - U2s Bono & Zlatan! Kan tipsa om allt och Gurra gav mig en N.Y-resa i julklapp, så jag hoppas vi kan slå slag i saken och åka dit snart! Men tänk att detta är redan 1 år sedan...