Meltese chicks

Godmorgon!

Inatt drömde jag riktigt otäcka mardrömmar om att jag åt pizza... haha! Jag fick sån ångest av det och allt var förstört ;) Helt sjukt att jag drömde och kände så. Då är man på rätt bana minsann! ;)

Vaknade vid 9.00, körde situps, en kaffe, ett kokt ägg och fruktsallad och sedan 45 min. rask promenad, mår toppen!

I helgen var det fotomodelltävling i "shoppingcentret" där jag bor just nu, alltså, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men det värsta är att malteserna verkligen går i gång på sånt här, de älskar att tävla i allt, fasten de är ett minimini-land! Iallafall så var det tjejer från malta i alla olika åldrar, storlekar och från olika orter som tävlade, det fanns Miss St Julians, Miss St Julians Plus size etc. det var så sjukt att se små tjejer (allt från 5-50) i högklackade skor och korta kjolar, som helt och hållet försökte vara så sexiga som möjligt! Maltesiska tjejer (inte alla, men MÅNGA!) har verkligen ingen klass alls, ursäkta uttrycket men deras klädkod är typ: Så lite kläder som möjligt! Jag har alltid tyckt att vi tjejer ska få visa våra långa fina ben för jag tycker det är vackert och det tycker jag fortfarande, men efter den här vintern har jag sett så mycket ben, korta kjolar och skyhöga klackar i sådana billiga outfits att jag börjar ändra mej på den fronten. Sen så har vi vårt kontor i red light district där brudarna står dagligen i 15 cm klackar och rumpkorta kjolar dag som natt, men jag tycker inte det gör så stor skillnad av de som "inte jobbar i red light district" utan som kanske bara är en vanlig mamma.

En bild på en typisk maltesisk tjej och outfit:



grrr......

Miki

HAHAHA, fan vad rätt. I tooold you ;) Och inte är dom värst smarta heller..