Godmorgon!



Åh! Vad jag har saknat mina frukostinlägg!

Men nu är dem tillbaka! Sitter här i mammas kök med en stor kaffe (behövligt!) en bärsmoothie och ett ägg och ska försöka lägga upp dagen. Har mycket som jag måste ta tag i, framför allt saker jag lagt på hyllan men också en massa nytt jag måste ta tag i för framtiden - jobbsökande/lägenhetssökande bl.a.
Men just nu poppar jag ljuv musik från Lana Del Rey. Jag älskar hennes musik och jag älskar när musik tar mig någonstans, när man blir uppfylld med känslor och bilder. Så ska det va!

Nu:
Dra på mig träningskläderna och byta havspromenader mot snö och halka med vovvsingarna! Men det känns bara mysigt. Jag är glad att va hemma. Och nu ska vi fortsätta detta med träning och så ska vi köpa hundmat till vovvsingarna så de blir mätta i magen.

Hur går det med ert nya 2012? Jag har inte skrivit så mycket om min del sista tiden men jag kan säga att nu 3 veckor senare är jag lika strikt och håller allt hårt! Jag känner mig så mycket fit och smalare och har säkert rasat 4-5 kilo. Jag äter begränsat med kalorier och väljer noga vad jag stoppar i magen. Jag promenerar ca. 2 h/dag i rask takt och försöker röra på mig så mycket jag kan! Tänkte simma och gå på lite pass här i Falun nu när jag är hemma! Pepp, pepp!
Målet att ändra min livsstil var ju inte att bara rasa i kilon och sen börja som vanligt igen, utan helt enkelt få en bra balans och vara mer hälsosam och medveten och jag tycker att jag är på bra väg dit...