VIP-morgon på H&M ! ♥

Godmorgon!
 
Inte det charmigaste vädret att vakna till, idag vart det en minst sagt regnig fredag, men jag kan inte hjälpa att jag tycker det ändå är lite mysigt med att hösten kommer. Är redo för hösten, men inte höstkläder, kan man säga så?
 
Idag sprang jag innan jobbet på Hennes&Maurits VIP-morgon med frukostservering och 20 % på hela sortimentet, fick smarriga färska baguetter och kaffe från Espresso House och spanade in alla höstnyheter men jag vart ärligt talat väldigt besviken. Jag brukar alltid hitta något men tyckte inte alls det fanns mycket nytt och kul så jag kom ut butiken med ett paket rosa tamponger (!) Bättre kunde jag inte ;)
 


Dagens: stövlar rosa. jeans hm. tröja hunkydory. väska lv. linne rosa m. spets abercombie.
 
Äntlingen fredag! Veckan kom och gick snabbt men jag .n.j.u.t.e.r. verkligen av att det är helg om några timmar. Vi ska baaaara mysa!