Sorry, fel dag...

Asså, jag är så dagvild! Imorgon åker vi och jag är ledig 4 dagar! Behövligt. Idag stannade jag faktiskt hemma, var helknasig i magen sen middag ute igår och har inte fått många timmars sömn i natt. Vet inte om det var nåt med maten? Hur som, ska bli så skönt att ut och åka lite flygplan igen, är alldeles för rastlös för att vara på samma plats hela tiden och jag är glad idag att jag valde att följa med. Jag kommer visa lite bilder när jag kommer tillbaka men just nu funderar jag på en bloggpaus. Jag har liksom "tappat" det lite med lusten. Vet inte vad jag ska skriva om och just nu är det många hjärnspöken jag bråttas med å andra sidan. Livet kan vara bra jobbigt ibland, speciellt när man är ung, när vet man egentligen att man gör rätt och ska man lyssna på tecken att det inte är meningen att nåt ska ske? Jag syftar på lägenheten. Just nu så krånglar det en MASSA med det mesta och jag börjar tappa suget på att köpa lägenheten, jag börjar tro att det inte är meningen. Å andra sidan hade jag sett fram emot detta men jag vet inte, känner mej inte riktigt hundra om jag ska vara ärlig det är för mycket som gör mej osäker...

Nog bubblat om detta, vi har ju inte köpt den ännu, endast ett prel.kontrakt är påskrivet så vi kan dra oss ur. Vi får helt enkelt diskutera detta under helgen!

josse

lyssna på magkänslan.. Tvekar den, köp inte! :)

Miki

Gumman, TRO mig, det är alltid krångel med saker och ting på ett eller annat sätt på Malta. I know efter nästan 3 år där, och även av erfarenhet då jag känner en hel del folk som köpt boende där nere. Om det är Malta ni verkligen vill satsa på dom närmaste åren så är det bara att stå ut och kämpa på, för ni kommer aldrig slippa undan dom. Man får försöka att se förbi dom istället :) Men, gå alltid på magkänslan om det inte känns 100. Det kommer fler lägenheter. Kommer du föresten befinna dig i Sthlm något över jul? Jag är där den 12:e-30:e :) Puss!

Anna

Jobbigt med lägenheten! Du som har sett fram emot det så mkt! Hoppas att det löser sig!



Och jag hoppas att du inte tar bloggpaus för länge. Jag gillar att läsa om ditt liv på malta. Då kan jag drömma mig bort lite =)

Eva i Aten

Lite ledighet är aldrig fel...

Va' mysigt att bo på Malta! Har inte varit där, men har fått för mig att det är en jättegullig ö.

Hoppas ni kommit fram till rätt beslut angående lägenheten! Rätt för er alltså.

Hej Svejs!