Jag & Zlatan!!

Idag på Miami Airport sprang jag och Gurra på självaste Zlatan! Jag tror han brukar åka till Miami varje sommar med sin brorsa för att slappa lite (brorsan var även med denna gång!) Det var så kul för vi gick liksom bara och så tittade G på Zlatan och Zlatan tittade rätt så mycket tillbaka, som att de kände varandra. Jag var i min egna värld och kopplade inte riktigt vem det var utan tänkte mer att det var någon turk han känner från Istanbul eller så. Men sen slog det till i skallen på mej och G. stoppade honom och undrade om vi fick ta en bild. Det ställde Zlatan självklart upp på och vi fick ta varsitt foto och så småpratade vi lite. Han hade rest länge och undrade om vi skulle åka hem nu osv. Verkligen skitkul! Jag älskar ju Zlataaaaan! Detta får verkligen bli årets bild!



Lindha

haha.. så häftigt att springa på Zlatan sådär! :)

Årets bild självklart!



Välkommen hem till Sverige!

Malin

Ja! Det var så kul och jag är fortfarande i chock! Man planerade liksom inte att träffa på honom där! :)

Maria Cruz Sorensen

Coolt!

Vi saknar dig! Kram Maria.

Linda

Du måste ju skicka bilden till Aftonbladet och tjäna lite pengar!