Härlig Söndag!




Idag bjöd Falun på fint och varmt väder men ändå lite molnigt till och från, jag har blivit sådan badkruka och hoppar gärna ett dopp i Sverigesjöarna men de andra tänkte bada i dag intill Gullnäsgården (Christoffer, Lina och brorsan) men det vart inget bad ändå, så jag var inte den enda badkrukan! Har hängt med Lina hela dagen, suttit och napat sol och tjattrar på hennes terass och sen lyxade vi till med lite sushimiddag som fin avslutning på denna söndagen!



Lilla Lina klämmer en 11-bitars medan jag blir fort mätt på 5 bitar...

Nu sitter jag med en kaffe i handen, är lite trött sen igår och tänkte ta en varm uppfriskande dusch och fräscka upp mej lite och sen åka och hämta syster på station som kommer hem från festival!

Zanne

Malin Malin.

Skulla höre hjälpa mig...

Min man är i Alanya och vil gerne hem til Stockholm nu (jubii), men vi hitter ingen billet som är ok i pris, typ 400 € enkel är va vil kan hitte.

Kan du hjälpe mig til hvor jag kan söge så det blir billige, det er ok med mellemlanding , väntetid bare det er en ok pris.

Tänkte du snälla kan hjälpa, da du virker vita hvor man hitter dette.

Vi har kollaet med Charter, men dom har typ ingen billlet just nu.

Tack snälla

mALIN

Hej Zanne! Tyvärr så ser det mkt mörkt ut med billigare biljetter, jag har kollat det mesta inom charter och reg.flyg och olika datum men de ligger kring 400 euro. Tråkigt... kring mitten av augusti blir det lite billigare och man kan t.ex flyga med pegasus via istanbul för ca. 400 ytl.