Förvirrat


Alltså. Idag kom jag underfund med en sak jag trott i säkert 5 år. Så otroligt korkat! Jag älskar ju The Kardashians serier och ser ALLT! Jag har aldrig tagit mej tiden att se vad de är egentligen kända för men har alltid trott att Kim mer eller mindre är frontfiguren för hon är sångerska och medlem i bandet The Pussycat Dolls. Men så såg jag ett avsnitt nu då hon är i New York med syrran Kourtney och ska sjunga in en sång, men hon verkar as-skrajj över detta och jag tänkte till, "men hallå?! sluta larva dig, du är ju med i ett band ju!" Men jag tänkte inte mer på det tills jag läste en tidning här på jobbet och fick se en bild på sångerskan Nicole Scherzinger och hennes grupp The Pussycat Dolls. "Aha!" Det är alltså hon som är sångerska där - inte Kim! Vad dum och löjlig jag känner mej (jag brukar ha rätt så bra koll på kändisar) att jag gått och trott detta sen... många många år tillbaka.

Dumt.

em

Hehe sant händer, dom är ju rätt lika ocksa!

Marie

Det enda Kardashiansyrrorna är kända för är att deras pappa var försvarsadvokat åt o.j. simpson back in the day, om jag inte missminner mig helt och hållet.



/Marie



p.s. Läser alla möjliga "Turkietbloggar" då min man är från Turkiet och jag har plockat hem honom till sthlm. Fastnade därför för din :)

Malin

Em: ja, visst är de lika!

Marie: Ja, jag har fått det berättat för mig nu :) man lär sej nåt nytt varje dag :)

Haha, där ser man! jag tror det är många som läser min blogg som är ihop/gift/kär i en turk! :D

Jenlen

hihi dom är rätt lika :)