My love to music




Jag älskar musik... det betyder SÅ ♥ mycket för mej och även för mina syskon. Jag har, tycker jag, alltid haft en aning annorlunda musiksmak än vad mina kompisar haft. För att jag skall gilla en viss låt/musik så måste Det finnas där för att jag ska ta mej till den, den ska liksom beröra... När musik började fånga ens intressen (jag hoppas Anki Bagger, Lila&Sussie och Tommy Nilsson-biten när jag var 5) så var jag 10 och rockade loss till Queens "I want it all" i soffan efter skolan varje dag och musikgenren rock var det som mitt hjärta föll för och givetvis fortfarande faller för. Mina stora idoler är U2. Kommer alltid vara och har alltid varit! Coldplay ligger också varmt om hjärtat och jag hoppas på att få se någon av dem snart igen...


Men den här mannens stämma får mej ibland att bli påminnd hur vackert det kan vara med musik . . .


Alotta

Hej Malin!



Jag känner verkligen igen mej i det du skriver om musik. Jag känner samma sak. Musik måste ha DET för att beröra mej!! Jag håller på att göra en bland skiva, men skulle behöva lite inspiration.. Vilka låtar skulle du ta med på en bland skiva för PARTYT!



Kram,

Alotta

Malin

Tack <3 Partmusik är svårt, jag gillar inte typiskt "partymusik" som schlager och sånt som mina vänner gillar, jag gillar bara att dansa och parta igång till housetechno! Jag gillar väldigt mkt David Guettas typ av musik! :) Ökar verkligen partyhumöret :)