Halvåtta hos mej och middag




Här hemma pågår "Halv åtta hos mej" och middag, spaghetti och köttfärssås står på matschemat... Gudars, vad det kan vara gott med en tallrik av detta efter en lång arbetsdag...

Hade vart jättekul att "komma in i resesvängen igen" och gå på Lufthansas oktoberfest som anordnars i kväll på Gothia Hotel, jag är inte den som bangar på såna här ståhej och jag lovar er att det kommer bli mer PARTY framöver med massa tillställningar som rör resebranschen men nu behövde jag komma hem och vila upp mej för att inte bli sjuk imorgon, tror en god natts sömn kommer göra susen!
Jag har förresten fått en ny arbetskollega. Frida, hon är helskön! Vi har så kul inne på vårt kontor, hon och jag!



♥ Mys i mina Juicy ♥


Är det någon som vet någon butik i Göteborg som säljer märket Juicy Couture?