Galen morgon!!


Tjingeling Vintertid!

Den hade ju jag glömt bort i morse... Och jag som trodde jag skulle komma ihåg den! Klockan 9.00 var jag på kontoret och ringde och undrade var Frida höll hus och där slog tanken mej. Vintertid! Surt. Och det var väl egentligen inte poängen med det här inlägget! Eftersom jag trodde Frida var här och har larmat av så kliver jag rakt in och LARMET GÅR!!! Och bara 500 m. bortom här är det ju värsta pådraget av "bombhot" så en hel polis patrull skickas hit då centrallarmet går bankar på dörren... där står ju lilla jag nyvaken i rose juicydress + uggs och bara yrar om att jag "glömt koden" (samtidigt som det tjutar av bara h*tte!) "Har du läget under kontroll?" undrade dem och blev nästan lite skrattfärdiga åt mej! Ja, ni kan ju tänka er vilken syn! 

Så så startade min morgon! :)