Välkommen första decembervecka!


Godmorgon!


Då var det dags för en ny vecka då, och som jag längtat efter den här veckan, ledig helg och 4 dagar i Rom. Precis vad jag behöver ny, komma bort från hemmamiljön lite, känns som jag förflyttar mej från lägenhet - kontor - lägenhet - kontor. Med ett stopp på gymmet om jag får tid! ;) Så ett litet avbrott i denna vardag behöver vi båda. Och till fantastiska Rom! I love that city. Vi ska mysa i gamla gränder, lyxiga shoppingbutiker och dricka alldeles för mycket vin och kaffe... Ni hänger väl på i bloggen?

Så, måndag igen! Hinkar kaffet och försöker göra mej beredd på ännu en ny vecka! Idag börjar G sin svenska kurs kl. 12.00 + jag jobb kl. 12.00 men måste shoppa glögg och pepparkakor till kunddagarna vi ska ha på jobbet så nu måste jag skynda mej till att göra det!



Vi alldeles nyss nu i soffan där kaffet allid intas. G har fått en liten musse av mej som får värma hans lilla kalla turkskalle.