Mehmets birthday.


Här kommer lite pics från en helt annan födelsedagsfest vi var på i söndag! Jag var inte 100 % den kvällen, krasslig kista och inte på topphumör men såg ut att ha riktigt roligt ändå! Dagen efter steg ovissheten mej och G. över huvuden och då beslutade vi för att försöka flytta till Sverige till hösten.






Jag, älskling och födelsedagsbarnet Mehmet.



Tror de ville få mej på bättre danshumör just här! Ett litet smile kunde jag iallafall få fram!



SKÅL för Mehmet!



Champagnen flödade!



Mehmet ser måttligt road ut när jag pratar.



... och så fortsätter vi prata. "Du är den enda jag kan prata med" brukar han säga. Sött!



Och med G såklart som är hans "broth".



G. är bra slirig (han dricker sällan) och min top är på eget äventyr kring småtimmarna!

Elisabet

Ojoj, flytta till Sverige. Det var stora nyheter. Hur blir det med G's volleybollkarriar? Du kommer bli saknad i istanbul.

Lina

Haha! Sjukt sköna partybilder! Alla är så talande.

Från nyktert tillstånd till "vi är bästa vänner för alltid" stadiet...