Årets sista promenad


Det låter verkligen sorgligt när man skriver så, att allt är det sista men så är det ju. Jag ser så fram emot 2011 för vi har SÅ många roliga planer! Mer kan jag inte säga ;-) Jag har bara gått och viljat att detta år ska ta slut så vi äntligen börjar dala ner mot våren!
Vi åkte i alla fall ut mot havet, stannade bilen vid Fiskebäck och tog en mysig promenad tillsammans med många andra par, vi gick en timme ungefär och skojjade och tramsade och sen åkte vi och inhandlade mat till kvällen. Jag ska bjuda min karl på en tre-rätters, inga avancerade recept eller verk men däremot säkra och goda val!
Ser fram emot en lugn kväll och att vakna till det nya året helt pigg och fräsch och knatra till jobbet!

Vad ska ni göra på nyår? Tycker ni det är överskattat med en massa storpartyn och myser ni hellre hemma med familjen?



Jag har inga speciella nyårslöften i år mer än att fortsätta att gå efter mina drömmar och mitt tänkesätt, att försöka få en bra balans med träning och aktivt liv i vardagen och att försöka resa mer! Jag tycker man ska tänka på att fullfölja sina drömmar och ta tag i saker. Life´s too short for dreamin´. Och var rädd om dina nära & kära! Investera i dina vänskaper och bry dej om dina närmsta människor.
Satsa på kärlek och vänskap och var glad och ärlig, skratta mer och oroa dej mindre. Se till att du inte fastnar i situationer i ditt liv som du inte gillar, våga förändra och förnya om du inte känner dej tillfredsställs och lyssna mindre på folks åsikter. De lever inte ditt liv.
Det är lite så jag försöker leva efter...!



Gott nytt år från mej!