In my NEW city!


Å hej å hå!...


Imorse brummade bilen packad till MAX! alltså, jag skämtar inte, flyttlasset nådde biltaket och pappa polis skulle nog inte bli glad om de såg mej - inte sikt nånstans... Men ner kom jag och jag var i sånt LYCKORUS då jag satt i bilen i mina solisar, lyssnade på intressant radio på P3/P4, drack REDBULL och kände Äntligen är jag på väg... !

Jag har slängt upp allt mitt stuff på min nykommande vind, där ligger det tryggt tills jag får HELT flytta in. (1 september får jag lgh!) så nu har jag tid med lite småfix som beställning hos IKEA mm. var även in och kikade i min nya lägenhet som höll på att städas ur, den kommer bli MYS! Vi bor i sånt supermysigt område som jag redan ÄLSKAR och som granne har vi Italienska/Grekiska restauranger, en thairestaurang, små butiker, kiosker, en promenadslinga och mycket mer! Och på några min. är man nere på stan! Allt är SÅ nytt att jag inte kan fatta det och att jag skall kl 9.00 på måndag sitta på nytt jobb, med nya arbetskamrater, uppgifter, kontor, stad mm. känns JÄTTELÅNGT borta! jag tänker BARA på lägenheten nu och att få fint i den! :)

Puss Och Godnatt!

Norea

Grattis! vilket otroligt flyt du/ni haft verkligen!

Lycka till med allt!