Värdelös på presenter


  Jag tror jag är totalt katastrofal! Varje gång jag letar presenter/gåvar till andra hittar jag tusen åt mej själv! Tror ni jag kom hem med några presenter? Nooooope. Men ett par nya mysisar till mej + 2 st. par örhängen. Supernöjd. Men mindre nöjd är jag med att jag inte lyckades hitta nått till Gs familj. Jag har alldeles för dålig självkänsla när det kommer till presenter, jag vill att de ska bli superglada och pallar knappt med att vistas i samma rum om nån öppnar paket som är från mej.

Så kass är jag på det och det är nog det värsta jag vet... åt folk jag inte känner bra! Till syrran, kompisarna och mamma har jag inga som helst problem!

Så jag tar med mej en stor bullpåse och gör egna chokladmuffins och knyter någon fin rosett runt påsarna, det borde väl räcka?


Miki

MALIN, jag har exakt samma problem!!

Jag fixar inte heller det här med presenter, det känns som om vad man än köper så är det fel och man ångrar sig bittert i samma sekund som man ger över presenten och vill inget hellre än att knäppa och gå upp i rök...

AAAAH, I am not alone!! Haha..