Mammas pojkar

Nu sitter jag och inväntar Lidia som ska komma och sova över här ikväll. Vet bara inte vart jag skall placera henne! 1,90 cm lång volleybollspelare och våra KLIPPAN-soffor är väl knappast så mycket...? Jag har lovat att göra kycklingtortillas så allt är förberett i köket. Muffins har jag också lyckats gjort! Och ett torsdagens avsnitt av Mammas Pojkar har jag också betat av medan bakverken stod i ugnen... roligt program det där. Det är ju bara en viss typ av tjejer som deltar i sådant! Har ni någon favorit? Jag tycker inte att någon av killarna är något att hänga i julgranen, eller de kanske de är, men inte min typ riktigt... Och sådan mix av tjejer! Jag skulle nog inte passa in med någon där, kanske Jane isåfall. Jag tycker hon verkar skön :) jag gillar ärlighet och jag skulle kräkas om jag var tvungen att höra den där östermalmsfjollan Julia dygnet runt!



Ska väl försöka vara social ikväll så får se om det blir ett till inlägg från mej, packa väskan ska jag göra också sen imorgon bitti kl. 5.55 går bussen från gatan och vidare mot Ankara. Men vi har trådlöst i bussen så det löser sej! :) I Ankara blir det bara 2 dagar sen är jag åter i Istanbul. Ciao!

hanna ek

uppdatera mer syrran!!

skype ikv?

<3

PaTTE

PATETISKT! Alltihopa! Haha