Ankara-rapport




Nu har jag varit i Ankara i 2 dagar! Vi håller på att packa ihop här och skall strax ta bilen tillbaka till istanbul så vi har hälsat på Gs familj resp släktingar under helgen, vilket har vart kul men intensivt. :) så jag är helt slut i både kropp & själ! Igår åkte jag och Lidia från oss ner till Ankara vilket tar sammanlagt ca. 5-6 timmar! Jag var då världens sämsta bussällskap eftersom jag sov konstant. ;) Under dagen igår strosade vi omkring i Ankamall och Lidia passade på att göra naglar och hår, köpa lite underkläder på La senza och så mötte vi upp våra karlar innan deras match (som för övrigt var helt katastrofal!) Efter matchen åkte vi hem till Gs familj som väntade med middag och det var kul att se dom (somras var sist...) jag har träffat dem mycket nu så jag är mej själv exakt hela tiden hos dom och drar mina valsar och skämt ;) denna dagen har vi ägnat åt att hälsa på folk och tillslut var jag helt hjärndöd efter all turkiska. Det är som att gå i skola när man har släktträff liksom! Och när man träffar alla människor som är så glada i en och överöser en med presenter blir man och tänka på dem människorna man saknar hemma och hellre vill se... :(

Dags att göra lite nytta här så vi kommer iväg snart....

Ses vi i Istanbul?

angelica

Jag bor ocksa i istanbul och yalova:) va roligt att hitta fler som flyttat dit till sin kille!